søndag den 15. december 2013

Revolverheld i mundpropaganda!

For nogle dage siden dukkede dette billede op på min Facebook tidslinje:
 og jeg tænkte "Hvad dælen har Jakob (Sinn, til højre) nu gang i?" dette billede kom nemlig i flæng med min evige nysgerrighed omkring ham og hans kærligheds liv. Hr. Sinn er nemlig MEGET privat og selvom han har været kendt i 7år+/-, så er der NADA omkring hans privatliv. De andre i Revolverheld ved man dog har børn, er gift, i fast forhold etc. men IKKE Jakob. Og da jeg lige havde sendt ham et privat stillende spørgsmål på FB, kom dette billede... 

Da jeg så kiggede nærmere på billedet, kunne jeg så genkende Johannes Strate, som er forsanger i Revolverheld (Jakob er trommeslager) og tænkte så "Ahh det må være en protest!" og ganske ret, neden under billedet står der nemlig:  
" Nicht nur in Russland oder Indien, sondern auch bei uns in Deutschland ist Homophobie immer noch weit verbreitet und teilweise offen in der Gesellschaft akzeptiert. Das darf nicht sein und deswegen protestieren wir zusammen mit GQ Deutschland auf küssende Art und Weise gegen Schwulenfeindlichkeit!"

Ganske kort oversat, skriver GQ Deutschland (som er et mande magasin), at det ikke kun er i Rusland eller Indien, at man finder homofobi og hatecrime, det gør man også i Tyskland og man har derfor valgt at lave en mundpropaganda imod dette. Man har valgt kendte musikere, sports atleter, skuespillere osv. til at være bannerfører. 

Jeg synes det er et stærk argument og en stærk propaganda og jeg håber den når UDOVER de tyske grænser! Det er SÅ fedt at kendte mennesker stiller sig op offentligt og forsvarer andre! Det er PRÆCIS det man skal bruge sin kendished på og ikke nye biler og bling-bling!!

Her er nogle video'ere bag, men der er desværre ikke undertekster:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar