tirsdag den 24. december 2013

Midnight Red Danmark

D. 7 december 2013 skrev jeg denne artikel: ? hvor jeg blandt andet nævnte at jeg havde en overraskelse ang. Midnight Red. 

I slutningen af Oktober blev jeg via twitter, kontaktet af en repræsentant for Universal Music Danmark's frivillige, som havde bemærket mit i forvejen arbejde med Midnight Red og denne ville gerne have mig ombord i den allerede etablerede frivillige officielle gruppe. Vi tog kontakt til Universal Music Danmark, som desværre mente det var for meget med 4 medlemmer til en fanside som "kun" har 420 likes.

MEN Hannah - som repræsentanten hedder - mente jeg var for god til at slippe og jeg er derfor blevet uofficiel medlem af gruppen OG leder af den danske officielle Twitter :D :D BEDSTE JULEGAVE NOGENSINDE :D 

I kan følges os her:
Midnight Red Danmark FB

Midnight Red Danmark Twitter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar