søndag den 8. december 2013

?

Kender I det at føle sig splittet mellem hobby og uddannelse?

Jeg er i gang med pædagog uddannelsen og jeg har aldrig før haft det så nemt med skole og jeg føler jeg er landet og er kommet hjem. Jeg kan mærke at her er noget jeg kan! Min røde tråd i livet... MEN jeg har også en anden rød tråd i livet og det er musik! 
Fra jeg lå i min mors mave og min mor sang for mig til i dag, har mit liv været fyldt med musikere, koncerter, optrædener, promoting, meet'n'greet, historien bag musik og artisten, sang, diskussioner om musik ... ja hele pakken! Musik er med mig over alt og fylder nok 50 % af min hver dag. Når jeg kommer hjem, smider jeg "student" rollen og tager "promoter" rollen på. Jeg bruger timevis på film, interviews, twitter, facebook, billeder etc. for at få opdateringer omkring de bands jeg har fået "tildelt" - med det mener jeg, der er MANGE jeg elsker og ser som inspiration, men der er få hvor jeg har bestemt mig for at "arbejde" for dem. Egentlig arbejder jeg officielt kun for et band, Locnville, da de for nogle år siden søgte efter fans som kunne arbejde for dem, jeg var blandt betragtningerne, men fik aldrig ja eller nej, da jeg som international (og de andre i EuropavilleyGT) blev sat på stand by. Vi valgte så at stå sammen og forme vores gruppe og er senere blevet anerkendt af Locnville, i form af de nævner os i interviews, skriver til os på twitter (+ følger både vores private profiler og EuropaVilleyGT's profil).

I aften sidder jeg med 2 store hemmeligheder, som jeg så gerne ville dele med hele verden, men for nu må jeg gå og glæde mig - for mig selv.  Jeg kan dog love at inden længe kommer der en nyhed om en af hemmelighederne og I rock fans, kan godt glæde jer! Jeg har nemlig hørt den FEDESTE indspilning i aften :) Den anden hemmelighed omhandler mere mit arbejde, den har jeg selv besluttet at holde hemmelig, da jeg ikke vil sige noget og så skuffer jeg folk, hvis det ikke går sådan. Kan dog sige at det har noget med Midnight Red at gøre :)

Medens jeg skriver det her, kommer jeg til at tænke på et råd min mor altid sagde: "Skole først! Så har du noget at falde tilbage på" og kan samtidigt sætte mig ind i hvordan mange artister har haft det, medens de var i gang med både hobby og skole. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar