lørdag den 7. december 2013

Glædelig December :D

NU må det vist være på tide med en musikalsk opdatering og hvorfor ikke gøre benyttelse af at det nu er december og derfor er TILLADT at spille julemusik på ALLE tangenter??

Jeg ELSKER jul :D OG jeg ELSKER jule musik! Jeg kan høre det året rundt! Jeg har SÅ mange favoritter at jeg nærmest ikke ved hvor jeg skal starte og slutte dette indlæg og i år har jeg fået ENDNU en favorit, nemlig den her:
Jeg har ALTID elsket N'Sync's originale udgave
(Undskyld  til jer hjemme i DK som måske ikke kan se den!) og blev da bare ENDNU vildere da Midnight Red genindspillede den og udgav et FANTASTISK cover :D

Der udover så er disse bare et MUST for mig:
"Det er jul" Laus Høybye (Soundtrack til Krummerne 2), "En dag i December", "(*Gi' mig dit) Hjerte", "Stjerneskud og englesang" fra Brødrene Mortens Jul soundtrack,  "Når sneen falder" Søs Fenger og Thomas Helmig,

,
Og alle de andre :)
 
 Som sagt, DER ER MANGE :D God fornøjelse med lytningen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar