søndag den 8. december 2013

Deutsch, deutsch, deutsch...

For tiden hører jeg en del tysk musik, jeg har i mange år været mega fan af Revolverheld og Killerpilze og en smule af Rosenstolz - sidst nævnte er faktisk grunden til at jeg igen har optaget min tyske smag :)

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor tysk musik er så upopulært i Danmark? Er det virkelig kun p.g.a sproget? Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke kan se bort fra sproget og så nyde den fantastiske musik? Nyde talenterne og nyde indspilningerne... Jeg selv er HØJ på musikken :D For mig betyder sprog intet, jeg kan måske ikke forstå hele sangen - so what - men musikken, indspilningen, energien, osv, DET gør mig høj!

Hør disse FANTASTISKE sange og fortæl mig så at I/du ikke også er høj?:

(skrevet i Danmark, "In Farbe" pladen er delvis indspillet i Puk Studierne, Danmark. Trommeslager Jakob Sinn skrev engang til mig, da han fandt ud af jeg var dansk: "Vidste du at vi indspillede i Pukstudierne? :D" RIGTIG stolt var både han og jeg :) )
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar