søndag den 30. juni 2013

Top 3 uge 26

Yeah yeah yeah!! Det er SOMMERFERIE og min Top 3 ser således ud:

1. 
D. 26 juli skal jeg ud på mit livs rejse og den sang jeg har hørt mest i den forgangne uge, er en sang som jeg synes passe rigtig godt på at jeg også nu skal ud og dannes på en livs rejse


 2.
Denne sang handler også om at vokse. Eller rettere, at når man er blevet ældre, kan man godt have en tendens at man gerne vil føle sig yngre!

3.
Jeg eeeelsker boybands, jeg kan ikke få nok! Engang var der et boyband som hed O-town, de indspillede en tæmmelig dårlig cd, men dog var der 2 sange der på, som fandt vejen til mit hjerte, nemlig "Love should be a crime" & denne uges nr. 3:
 Jeg synes simpelthen den er så sød og de virker oprindeligt forelskede i denne her pige. Rigtig dejlig pop sang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar