fredag den 21. juni 2013

"I was told a lie once" - Get off this shit!

Nogen gange drømmer jeg nogle virkelig mærkelige drømme og i nat drømte jeg at jeg fik en Absolute Music CD af min FB ven Michella. Da jeg så cd'en begyndte jeg at skrige helt vildt fordi at "I was told a lie once" af Get off my shoes (I min drøm hed de så Get off this shit) ENDELIG var kommet på en dansk cd! Og jeg var så stolt over at det var mit arbejde for GOMS, som havde gjort det!

Det underlige er så, at da jeg vågner og tænder min Ipod så spiller den netop "I was told a lie once" og selvom at jeg har hele "Let's not rush out and tell the world"- EP'en liggende på min Ipod og selvom at jeg har 300 og noget sange der udover, så havde min Ipod bestemt sig for at den KUN ville spille IWTALO som 1 af 1 sang. MEGET MYSTISK!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar