søndag den 9. juni 2013

Top 3 uge 23

Jeg ELSKER følsomt musik og i denne uge har jeg lyttet til en del dansk følsom musik:

1.
Egentlig sagde NOAH mig ingenting, men for et stykke tid siden, sad jeg oppe ved min nabo og hørte "Alt er forbi" og så hang den ved. Jeg synes introen med klaveret simpelthen er så smukt og teksten "I mit hoved er jeg nødt til at stoppe, men mit hjerte kan ik' gi' dig op" siger bare alt!
2.
I sidste weekend var jeg til Vi Rocker i Odense og hørte en masse god dansk musik, der i blandt Burhan G. Jeg er ikke den største Burhan G. fan, men jeg kan godt lide ham live. Der sker noget ved ham live, som ikke sker på cd'en og jeg synes det er ærgerligt at han bruger så mange moderne mekanismer på cd'en, når man live TYDELIGT kan høre den talentfulde musiker han er!
Under koncerten var der EN bestemt sang som jeg ventede på kom, denne sang er et cover som Burhan G. lavede til Landsindsamlingen sidste år. Denne sang har fået en stor betydning for mig, pga, sætningen " JEG i live". Denne sætning gør noget helt særligt ved mig, nemlig at jeg får følelsen af at jeg har overlevet en turbulens tid fyldt med svigt og jeg står her stadig!

 

3.
Nr. 3 er det nyeste skud af boybands på stammen. Jeg ELSKER boybands - det er ingen hemmelighed!
Midnight Red har lavet denne FANTASTISKE cover version af Taylor Swift's "I knew you were trouble". JEG synes den er MEGET bedre end den originale. MNR har formået at gøre den til DERES!

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar