søndag den 16. juni 2013

Top 3 uge 24

I denne uge har jeg været meget interesseret i rock :D Det skyldes at jeg simpelthen er så stolt over mine "brødre" i Underground Vocals & Shred OG fordi at Shred lige har udgivet deres første single.

1.
Ja min nr. 1 er så lige blevet afsløret, det er nemlig "Rebels Speech" af Shred. Jeg synes den er flad som indspilning, Daniels stemme har desværre mistet karakter og der mangler den power, som bandet har live. 
Den der 70'er-80'er rock holder gennem sangen, men havde de indspillet den som en live version, havde den manglende power, lige bragt den til et højere niveau.

2. 
Ofte om morgen vågner jeg med en sang i hovedet og for en uges tid siden vågnede jeg med "Bye bye beautiful" af Nightwish. 
Jeg ELSKER bare keyboardet som åbner sangen og jeg kan simpelthen komme i trance over deres fantastiske dragende musik!

 3.
Når jeg før skrev om at have en sang i hovedet, så er det EN bestemt linje jeg oftest går og synger "I'm still not over you when the morning is broken, I'm falling through" og derfor ender den på en tredje plads:

Btw. så jeg Unite's eneste (fantastiske) cd i Stereo Studio blandt deres 10 for 50 tilbud. Lidt sjovt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar