søndag den 23. juni 2013

Top 3 uge 25

Min musik smag denne uge har været MEGET blandet og det bæger Top 3'en også præg af:

1.
En af dagene gik jeg inde i en butik og hørte en rigtig god pop sang og lige pludselig gik det op for mig at det var da en af de nye med Taylor Swift og så gik jeg ellers hjem og downloadede den og jeg har ikke danset rundt til nærmest andet i denne uge:

 2.
I denne uge har jeg ellers haft et flash back og hørt en del LFO (Lye Funkie Ones). Min alletiders ynglings sange er Girl on TV og West side story. Da jeg så ville ind og finde Girl On TV video, som jeg faktisk havde downloadet til eget forbrug på laptop'en, så har VEVO kraftederme slettet den og på YouTube har de sat rettigheder på den og SWE (eller SME eller hvad de sataner nu hedder) siger pænt at den indeholder bider som ikke er tilgængelige i ens land! Ja de beder lige frem om at man finder konkurrenten (Daily Motion) frem!

Nå men anyway, her får I så alligevel lidt LFO:
Og læg lige mærke til Rich (Cronin)'s rap i C stykket!

3.
Jeg fortsætter lidt i mit flash back og er blevet helt "forelsket" i Cindy Laupers smukke "Time after Time"



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar