fredag den 14. juni 2013

PULS i opløsning!

Da jeg kom hjem onsdag aften, kom jeg hjem til en MEGET trist og kedelig besked! Inde på Facebook havde Micky Skeel (Ene part af PULS) åbenbart offentligt gjort at de ville gå fra hinanden!

Jeg ved ikke helt om jeg skal tro på det eller ej, for sidst de meldte sådan ud, var det en kæmpe joke og så kan man sige det er lidt lige som at råbe "Ulven kommer". 

På den anden side, så er jeg godt pissed! For hvis det er rigtigt, så synes jeg faktisk det er at pisse på os andre! Nu har jeg (og flere) kæmpet med PULS om at få dem frem i godt og vel 3 år og så kom der ENDELIG en debut plade i april og så kaster de bare håndklædet i ringen? Det synes jeg ærlig talt er tarveligt!

Jeg ved godt at en sådan kamp indebærer konflikter og at man til tider kan opgive håbet, men det er i disse tider at man kommer ud stærkest på den anden side, ved netop IKKE at give op, men at få løst konflikten og tage den med til næste skridt. Jeg tror ikke på at det kan være rigtigt at man kæmper for status i 3 år (plus mere) for at opgive når man endelig har fået lidt af den? Næ så skal man da kæmpe for at få mere status og kære venner: sådan er det hele livet!

Jeg er glad for at jeg nåede - efter laaaang tids kæmpen - at se dem 15 min. live lørdag d. 2 juni, men sidder ærlig talt nu med en ærgerlig følelse og i en sådan grad at jeg er ærgerlig over at jeg dagen for inden brugte 180 kr på cd'en, fordi jeg troede at nu skulle jeg få den signeret og over til Canada og få dem promoveret.... den drøm og plan blev så lige så stille lagt tilbage i drømme kassen!

Men altså skal det her være enden, så får I lige en tidslinje af videoer:
 

1 kommentar:

  1. Ja jeg synes også det er trist. Jeg når at se dem næste måned til Vig festival. Der så jeg dem også sidste år. Så det er rart at jeg lige når at få det med.
    Men træls når du har brugt krudt på at promovere dem.

    SvarSlet