søndag den 29. september 2013

Top 3 uge 39

"Uge 39? Hvor blev uge 38 af??" undre I jer nok over og svaret er ganske enkelt: Den er ikke blevet lavet pg.a. for lidt tid og svært ved at finde en reel Top 3 som ikke gentog sig fra den forgangne uge!

Så her er altså ugens NYE Top 3:

1.
En sang som virkelig har hjulpet mig igennem ugen og det som er sket i ugen, er "Roar". Den handler om at være stærk og holde ud, selvom man møder modstand. Der udover synes jeg video'en er virkelig flot og den i sig selv fortjener en første plads!

 2.
Denne uge har stået meget i One Directions tegn, jeg var inde og se filmen i onsdags og nu skal jeg høre dem live til Juni :D så derfor får I lige min ynglings sang fortiden:

 3.
Tredje pladsen går til denne smukke sang fra NOAH:
Jeg elsker at høre denne sang om morgnen, den er god at vågne op til, fordi den er stille og har en lækkert pop arrangement og ikke mindst Troel's lækre sprøde stemme. Især når han synger "og mærker nu hvor jeg kom fra".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar