søndag den 29. september 2013

ONE DIRECTION!!!

YEEEEESSSS!!!!! og jeg skal lige danse rundt af GLÆDE og huske at trække vejret!! 

JEG SKAL FANDEME TIL ONE DIRECTION d. 16 JUNI 2014 I PARKEN!! :D Det er første gang jeg skal se dem live og jeg sad oppe fra kl. 2 Canadisk tid og var med i kampen om at få billetter og det lykkedes!! Jeg er simpelthen SÅ lykkelig :D :D Nu håber jeg bare ikke der kommer en eksamen i vejen, det er jo eksamens tid d. 16 Juni og på grund af det, synes jeg det er en ENORMT lortet tid!! Juni burde være fri for koncerter :D Men ikke desto mindre, så er jeg oven ud LYKKELIG for at det blev min tur :D Og jeg ved at når tiden kommer, så skal det nok lykkedes at nå begge ting :D Det skal jeg nok finde ud af!! 

Jeg håber de spiller: C'mon, C'mon, Rock Me, One Thing, Live While We're Young, What makes you beautiful, Kiss You, Back for you, Stand up, Gotta be you, Best song ever, Last First kiss og selvfølge en masse af de nye fra den plade som kommer til november :D :D 

I onsdags var jeg inde og se This is us - the movie :D Det var i 3D og det var rent faktisk lige som at være der selv. Især når de sang fra koncerterne og jeg kunne ikke lade være med at sidde og rokke med :D Det var simpelthen så stort at se :D Og især de scener fra Danmark, gjorde mig endnu mere glad, når nu jeg sad alene i Canada og så filmen. Men må også sige, at jeg er lidt skuffet over filmen, synes der var meget med som man godt vidste i forvejen og derfor som fan, godt kunne have undværet, men sad man der som ikke fan, så kan jeg godt se fordelen i at have X factor scener med, men så igen, alt hvad de sagde om begyndelsen, er noget de har sagt 100 gange før og der er endda blevet lavet dokumentar om det - en dokumentar den Canadiske MTV sendte dagen før filmen udkom i biffen. 

Og så må jeg lige udbryde: JEG ER BESAT AF LOUIS og LOUIS's hår!! GUD hvor jeg bare elsker hans hår!! :D :D For mig er Louis HELE One Direction :D Han er simpelthen FANTASTISK og kan umuligt have ikke perfekte sider (dog kender jeg til EN og det er hans barnlige måde at behandle fighten med The Wanted). Og hvis I ikke ved hvem Louis er, så er der lige en video her:
 
(elsker bare scenen hvor Niall kigger på Zayn og smiler lidt til kameraet og der hvor Zayn tager om Louis og smiler :D :D ).
Louis og Niall er jo bare fantastiske i den bil!! Og ikke mindst den halvnøgne scene af Louis :D :D 

 Og så må jeg vist hellere få slukket for den indre fan girl!! Det er bare svært at kontrollere hende i dag :D :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar