søndag den 8. september 2013

Top 3 (Top 2...) uge 36

Nogen uger er det VIRKELIG svært at lave en hel Top 3, også selvom jeg normalt laver små post its :D Så denne uge er en Top 2...

1. 
Jeg genfinder hele tiden nyt musik her i Canada... det er simpelthen fantastisk! Jeg er ikke den store Joey Moe fan, men har dog alligevel det meste af hans musik og en af de her dage, hvor jeg var ved at rydde op på mit værelse, spillede min Ipod den her:
(se bort fra video'en, kunne desværre ikke finde en som passede uden den var lavet til nogen). Den her sang passer så godt til mig pt. især "Jeg ik' god nok, nope jeg' bedre endnu!". Når man er langt væk hjemmefra, så finder man pludselig nye værdier og det er netop det Joey og Lupe sætter fokus på!

2.
Nummer 2 er et GAMMELT nr. og ikke udgivet som single, fra Five. Jeg elsker det's funky rytme, jeg elsker pop rappet og ja jeg elsker bare dette nummer! Det er et af dem, som desværre er gået i glemmebogen, overskygget af deres valgte singler fra debuten. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar