søndag den 29. september 2013

Told you so!

Hvis du ikke allerede ved det, så er Christopher's nye single på gaden (og ja jeg ved godt at der er laaang tid siden den udkom, men når man er her i Canada, så går tingene hjemmefra, lidt langsommere :D ) og her er så video'en:

Hvad synes du?

Min personlige mening, er at jeg er lidt skuffet. Den er meget international, men jeg synes Christopher desværre har mistet sin musikalske sans som han havde på "Colours". Jeg har af samme grund ikke fået hørt den så meget, den fangede mig ikke i første omgang og jeg ved at Christopher kan gøre det meget bedre - rent musikalsk! Jeg synes ikke sangen viser ham fra den bedste side og det synes jeg er rigtig ærgerligt, når den nu rent faktisk har international potentiale!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar