søndag den 6. oktober 2013

Top 3 uge 40

Denne uges Top 3 er MEGET dansk præget!

1.
 JEG er STADIG irriteret over Micky's beslutning om at forlade PULS og jeg finder det stadig som en kujon agtig beslutning, når man i lang tid har kæmpet for noget, så sker det og bum 2 mdr. efter dropper man det alligevel! 

Når det så er sagt, så er jeg stadig STOR fan af det værk de ny fik lavet og jeg føler mig SÅ ærgerlig over at det ikke videre bragte det! :( Det er med glæde og gråd, at jeg nu hører deres musik!

Denne sang betyder så uendeligt meget for mig, jeg synes den er så smuk :) Og video'en er enorm smuk også! Denne sang var hvad der gjorde PULS speciel, de var ikke kun et party band eller rap eller pop sang, de var det hele!!

2.+3
Engang var der et cover band som hed Small*Talk og dem har jeg lyttet til RIGTIG meget i den forgangne uge, nemlig fordi deres musik er så glad og jeg elsker god glad pop musik om morgenen :D Det sætter gang i en god dag og giver én en god følelse :D Jeg kan desværre ikke finde Small*talks versioner af de 2 sange, så de er i orginalen, men også i orginalen er de gode! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar