søndag den 25. august 2013

Top 3 uge 34

Lige på og hårdt; her er denne uges Top 3:

1.
 En dag med bussen mod praktik pladsen, spillede min Ipod denne :D Jeg syntes det var interessant med Robin Hood introen og da beatet kom på, var jeg bare solgt!! Jeg synes den har en FED bas gang, beatet er for fedt og meget forud for sin tid! Jeg er imponeret over deres metode til at lave interessante lyde (Vers 2 er smæk fyldt med human beatboxing!!)... Genialt fundet på med stemmer fra Robin Hood :D Og sikke rap talent! Rappere er sgu ikke sådan længere og det er en skam, det her er rent talent! Og det mest fantastiske, de har det stadig live!

2.
Ja altså min Ipod er - lige som dens ejer - TOSSET med jul! Hver morgen spiller den julesange, og jeg skruer ikke om på dem, har den som regel på random og lytter til hvad en nu spiller.
Den elsker bare:
 3.
Jeg kunne ikke rigtig bestemme mig for hvilken sang, der skulle være på denne uges 3. plads, men Simple Plan er bare mit band for tiden! 
Så Shut up! og Crazy deler altså denne uges 3. plads. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar