søndag den 11. august 2013

Top 3 uge 31 + uge 32

Nu hvor jeg er flyttet til Canada, er startet studie og alting er nyt og spændende, har jeg en del travlt og alt det jeg gerne ville nå - så som at updatere denne blog - bliver sat til siden hurtigt!

DERFOR får I nu 2 ugers Top 3 :D

Top 3 uge 31:

1.  
Lige da jeg ankom til Canada, havde jeg det svært med at falde til og når jeg har det svært, bruger jeg som regel Simple Plan til at trøste mig med. Det gjorde jeg også denne gang og "Any where else but here" var den sang som passede bedst ind.
 2.
One Direction, One Direction og atter ONE DIRECTION!! Jeg kan bare ikke få nok af "Best song ever" :D Den er catchy, man kan får lyst til at danse og den gør en glad i låget :D 
3.
Robin Thicke er NAVNET i  Canada og selvom jeg ikke rigtigt bryder mig om hans musik genre, så kan jeg ikke lade være med at grine når denne sang bliver spillet!:

Top 3 uge 32:

1.
Igen igen igen topper One Direction "Best song ever" (se/hør den længere oppe^^) min top 3!! Den anden morgen da jeg var med bussen mod min skole, sad jeg og snakkede med en af de andre passagere og hende som sad bag mig, hørte hendes musik SÅ HØJT at jeg kunne sidde og rocke med til "Best song ever"!

2.
Hver morgen når jeg kører i skole, synes min Ipod at komme i julehumør og af en eller anden grund spiller den ALTID den her:
Jeg har ikke meget at sige, andet end den stadig gør mig glad i låget og jeg kommer i julehumør når jeg hører den :D 

3.
Onsdag d. 7 august var jeg i Toronto og hørte Backstreet Boys med opvarmning af JESSE MCCARTNEY :D  Det var første gang jeg så ham live og han skuffede aldeles IKKE! Jeg er stadig høj oven på den oplevelse! Han spillede ALLE mine ynglings - på nær liige én - og det var især FEDT da han spillede denne her live:
 
Det var fedt at høre hvordan publikum nærmest sang højere end ham og hvordan de modtog at han nu er tilbage efter LANG TIDS pause fra musikken! :D SÅ FEDT!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar