søndag den 18. august 2013

Top 3 uge 33

Denne uges Top 3 ser en smule anderledes ud:

1.
Jeg er stadig oppe over skyerne over den fedeste Jesse McCartney koncert i Toronto d. 7 august :D Det er den bedste fødselsdagsgave ever!! Hele ugen har jeg gået og nynnet "It's been 'bout a year now, haven't seen or heard from you, been missing you crazy... oh HOW DO YOU? HOW DOY YOU SLEEP?"

Jeg elsker bare det omkvæd og jeg elsker beatet :D Især optakten med violinerne som kommer lige før 2. omkvæd!

 2.
Min fødselsdag var jo d. 10 august og i den forbindelse havde min danske moster indsat penge til mig. 
For de penge købte jeg "Simple Plan - the official story" det er simpelthen 300 sider med læsning og billeder fra start til nu i Simple Plan's liv. Jeg læser lidt hist og her, men det er altid interessant at læse om hvordan ens ynglings album blev til, hvilke tanker der ligger bag sangene og hvordan musikerne er :D Rigtig god bog, både for fans og ikke fans.

Der en sang som jeg synes - desværre - at de har sprunget let og elegant hen over, de snakker ganske kort om den, men jeg synes ikke den er præsenteret godt nok! "Crazy" er en af mine ynglings, fordi den har en stærk gennemtrængende mening, som stadig giver mening i dag! I dag er folke hungeren endnu større end for 8 år siden og vi ser stadig folk som køber og køber og køber, i stedet for at dele eller tænke over hvordan de bruger deres penge!

 3.
Det er ingen hemmelighed at jeg savner mit danske sprog, mine venner og familie. Jeg hører meget dansk musik når jeg kører hjem fra praktikken, fordi jeg bliver træt i mit hoved af hele tiden - ubevist - at oversætte og tænke engelsk. 

Kim Larsen er ham jeg har hørt mest, han har altid fået mig til at føle mig lidt mere hjemme. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar