søndag den 26. juli 2015

Someday you're gonna want the air that I breathe, you're gonna wish you never LEFT me

"Someday you're gonna see the things that I see
You're gonna want the air that I breathe
You're gonna wish you never left me" (Clouds)




"Now I'm searching every lonely place
Every corner calling out your name
Trying to find you, but I just don't know
Where do broken hearts go?
Where do broken hearts go?" (Where do broken hearts go?)




"And I'm like (ow!) never thought it'd hurt so bad
Gettin' over you-ooh,
And (ow!) you're givin' me a heart attack
Lookin' like you do-ooh,
'Cause you're all I ever wanted,
Thought you would be the one
It's (ow!) givin' me a heart attack,
Gettin' over you-ooh-ooh-ooh " (Heart Attack)




"We've been friends now for a while
I wanna know that when you smile
Is it me yeah?
Are you thinking of me yeah? Oh, oh" (Last First Kiss)

"Baby tell me would it change
I'm afraid you'll run away
If I tell you what I've wanted to tell you (yeah)" (Last First Kiss)

"I wanna be last, yeah
Baby let me be your
Let me be your last first kiss
I wanna be first, yeah
Wanna be the first to take it all the way like this
And if you
Only knew
I wanna be last, yeah
Baby let me be your last
Your last first kiss" (Last First Kiss)

Over her står der bider fra One Direction sange, og det gør der fordi at netop disse vers beskriver hvordan jeg har det pt! Inden i græder jeg en del, der er en jeg rigtig godt kan lide, men det virker ikke gengældt og vedkommende er også på vej i ud i verden. Jeg er bange for at fortælle mere end jeg allerede har gjort til vedkommende, vedkommende ved godt at jeg er glad for vedkommende.


Det er min historie over & over again, altid finder jeg en som jeg finder interesse for og forsøger at komme i kontakt med vedkommende og altid bliver jeg afvist eller også er det ikke gengældt. Det gør mig så led og ked af det :'( Jeg er 27 år (snart) og har ingen kæreste haft, ingen har nogensinde vist interesse for mig eller gengældt hvad jeg har villet - sådan føles det. Mit største ønske er jo bare at blive elsket. Nå nok om det, tilbage til emnet: One Direction. Pt. hjælper de mig meget, netop fordi - som skrevet - at teksterne sætter ord på mine følelser. Ofte er musik min hjælp, det er bare ikke altid nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar