lørdag den 18. april 2015

18 år

For 18 år siden var jeg 9 år gammel. Jeg boede hos min mor og jeg havde en aflastnings familie. Da jeg var 9 år gammel havde jeg allerede en mening om hvad god musik var, min musik samling bestod allerede af Take That, Kim Larsen, Krumme, Spice Girls, Aqua, The Kelly Family og så var der liige det her band med 3 lang hårede brødre som sang en sang man 18 år efter stadig har svært ved at forstå...
Min mor havde også en mening om mit musik og jeg husker TYDELIGT da reklamen for "Middle of Nowhere" kom på tv, jeg ville SÅ gerne have cd'en med de her 3 brødre - som i øvrigt kaldte sig "Hanson" - men min mor mente ikke at "den slags musik" skulle inde for vores døre... 3 år senere skiftede hun dog mening... i mellem tiden var jeg hos en aflastnings familie, hvis søn hørte Hanson og her kunne jeg så fint udleve mit behov. 

I onsdags fejrede Hanson så 18 års fødselsdag for "Middle of Nowhere". Det er godt nok VILDT at tiden er fløjet så hurtigt af sted! Og hvem skulle have troet at 3 teenage drenge fra Tulsa, Oklahoma med det danske navn "Hansen" (Hanson), ville lave en plade som 18 år efter ville blive legendarisk? 

I anledningen har jeg fundet Middle of Nowhere's 10 års jubilæum koncert: 
Denne optagelse er mindblowing! Det her er musik når det er ALLE bedst! Der er ingen ord for det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar