søndag den 12. januar 2014

Locnville - The Odyssey

Jeg har virkelig gået og spekuleret over hvad jeg skulle skrive til anmeldelsen af LCNVL (Locnville) - "The Odyssey". Som inkarneret fan og frivillig arbejder for tvillingerne Andrew og Brian Chaplin, burde jeg vil skrive rosende ord og rose dem op til skyerne? 

MEN de rosende ord er bare svære at finde...

Som et ærligt menneske, må jeg sige at "The Odyssey" virkelig skuffer mig! Det skuffer mig at LCNVL er gået fra at være originale og opfindende, til at være så opsat på at slå igennem - internationalt - at de nærmest kommer at ligne en kopi. 

Jeg er ikke stor fan af at man synes det er ok at lave sange om hardcore sex og hvordan man nyder at være høj. 

Når jeg sætter The Odyssey på, bliver jeg faktisk mere irriteret end jeg bliver glad, jeg føler mig negativ. 

Jeg får en fornemmelse af at være på et dårligt trip... 

Skal jeg dog fremhæve en sang, så er det denne her:
som for mig, er det eneste med potentiale til et internationalt gennembrud!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar