lørdag den 27. juni 2015

Musik der får mig til at føle mig hel

Kender I følelsen af musik der kan få jer til at slappe af og føle jer hel? Her er sange som kan det ved mig:

"By the sea" - fuldstændig fantastisk klaver sammenhæng. Jeg kan blive fuldstændig høj af klaveret og måden det bare svinger og gør sangen hel. 



"Även Om", nok mest fordi den er så bund ærlig. Da jeg hørte den første gang i 2014, fik jeg følelsen af atter at være blevet forelsket i musik (Se her: Albin Johnsén). 


" Ich kann auch ohne dich nok mest" pga. denne direkte linje "du bist jetz nicht mehr meine super Traum Frau".


 Dybt vand - selvom det er en club sang, så fortæller den en kold og dyster historie. Nadia Malm sætter med sin flotte lyrik, ord på tanker alle har når de går gennem brud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar