fredag den 11. april 2014

...


Egentlig har jeg det mærkeligt med at lave det her indlæg. Jeg har gået i lang tid og spekuleret om jeg skulle lave det eller ej... Her til aften poppede så dette billede op på min Facebook: https://www.facebook.com/richcroninmusic/posts/10152111820513924:0 som er taget fra en fanside om Rich Cronin (tidl. medlem af LFO). Rich Cronin gik desværre bort i september 2010. Han var en af de få der virkelige kunne lege med ordene, så der kom metafore frem. Eks. Skrev han denne sang til sin eks.- Jennifer Love Hewitt: 

Nu kommer så det jeg har ventet med at blogge... Måske nogen vil finde det underligt, men jeg savner faktisk Rich Cronin. Jeg savner at glæde mig til at få nyt musik fra ham. Hans tekst univers er genialt eller var.  Bare en sætning som denne "sometimes we swim around, like the dolphines in our hearts" fra "Every other time": 

Til sidst vil jeg lige nævne "West side story" hvor metaforerne bare flyder ud af Rich's mund og JA det er ham som laver det sindssyge rap! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar