mandag den 11. november 2013

Stay another day

Kender I det at en bestemt sang eller film eller sport m.m. kan give jer en følelse af "hjem" uanset hvor i verden I befinder jer?

Sådan har jeg det med få artister:

Westlife, Kim Larsen og Laus "Krumme" Høybye og endnu mere med få sange!

Sidder lige nu og hører "Stay another day" med East 17 og hver gang jeg hører denne sang, får jeg en følelse af at være hjemme hos min mor og slappe af. Den bringer minder om da min mor og jeg sad klistrede foran fjernsynet og så video'en og sang med. 

Samtidigt er teksten jo utrolig rørende og sætter god lyric på den følelse man har når man har mistet en nært stående. 

Der udover så er sangen jo helt fantastisk komponeret. Flot klaver, god harmoni og man får nærmest medlidenhed med drengene! Jeg ELSKER video'en, den er simpel og ren, det er svært at se at Tony Mortimer (klaver og komponist) og Brian Harvey (lead vocal) var i total uenig hed gennem det meste af deres leve tid!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar